Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nieudane połączenie: Nie można połączyć się z serwerem PVP.net


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 kotos123

kotos123
  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 17 October 2011 - 16:05

Witam mam następujący problem :

Pobrałem grę i gdy chcę się zalogować to wyskakuje taki komunikat Nieudane połączenie: Nie można połączyć się z serwerem PVP.net

Informują mnie ze mogę sobie wejść na tą stronę :
http://support.leagueoflegends.com/entries/20039091-b-edy-po-aczenia-podczas-logowania-sie?locale=13

Ale niestety albo jakoś źle wykonuje te wskazówki które tam są napisane, albo przyczyna leży jeszcze w czymś innym.

Proszę o jakąś pomoc :)
  • 0

#2 seburda

seburda
  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 17 October 2011 - 16:32

Ja też tak miałem, ale zastosowałem wskazówki z tego linku i pomogło, więc albo coś zrąbałeś albo.......(czekam żeby ktoś dopowiedział)
  • 0


$5. Na forum obowiązują wszelkie przyjęte zasady języka polskiego, z ortografią na czele.

Trolololo, tu jest większy analfabetyzm niż u murzynów.


Dokładnie. Murzyn pisze się zawsze z dużej litery.


#3 kotos123

kotos123
  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 17 October 2011 - 16:35

Nie chce nic mówić, ale jak nie masz nic pomocnego do powiedzenia to po co się wypowiadasz ;/
  • 0

#4 NieZnam

NieZnam

    Sprzedawca Frytek

  • Użytkownik
  • 988 postów

Napisano 17 October 2011 - 16:44

Datę masz ok.?FW nie blokuje lola, użyłeś opcji napraw,net freemowrka ,adobe nowe masz?
  • 0

#5 kotos123

kotos123
  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 17 October 2011 - 17:19

opcji napraw właśnie z godzinę temu użyłem i niestety nie pomogło. Sprawdziłem tego frameworka i mam wersje 4 to chyba najnowsza, a adobe 10 więc też to chyba nie jest przyczyną błędów :(

http://ifotos.pl/zobacz/ghfnjpg_hqwpqpx.jpg/
screen dla Krotosa ;p
  • 0

#6 Huzi

Huzi

    mutation, deviation!

  • Zasłużony
  • 574 postów

Napisano 17 October 2011 - 18:49

a adobe 10 więc też to chyba nie jest przyczyną błędów :(



Adobe AIR 3.0 - najnowszy
:P
  • 0

#7 kotos123

kotos123
  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 17 October 2011 - 19:00

Pobrałem to i niestety, nie pomogło.
  • 0

#8 kotos123

kotos123
  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 21 October 2011 - 17:12

Daje refresh mistrzowie, bo dalej nie mogę rozwiązać tego problemu. A już bym chciał odejść od pralki
  • 0

#9 kosiarz36

kosiarz36
  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 18 April 2012 - 07:12

mam dokładnie taki sam problem proszę o pomoc.
  • 0

#10 AnhTuan

AnhTuan
  • Użytkownik
  • 124 postów

Napisano 18 April 2012 - 07:16

Ja mam taką samą sytuacje już od 8 miesięcy. Tylko, że u mnie po tym jak wyskoczy ten komunikat to wystarczy wcisnać "anuluj", jeszcze raz podać hasło i spróbować się zalogować. Za drugim razem już normalnie mnie loguje bez tego komunikatu.
  • 0

#11 kosiarz36

kosiarz36
  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 18 April 2012 - 15:01

ja nie moge nacisnac anuluj tylko jest 1 przycisk a po jego nacisnieciu wychodzi z gry
  • 0