Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nie mogę się zalogować. Pomocy!!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 witold1981

witold1981
  • Użytkownik
  • 7 postów

Napisano 26 June 2011 - 17:57

Witam wszystkich. Ostatni raz w LoL grałem gdzieś w styczniu i nie miałem problemu z działaniem. Wczoraj chciałem wrócić do gry. Zacząłem ściągać aktualizację. Niestety po ściągnięciu wyskakiwał erro connection i proszenie o zrestartowanie aplikacji. Niestety nic nie pomagało więc ściągnąłem na nowo klienta i zainstalowałem.
Wszystko już wydawało się że działa. Niestety gdy chciałem się zalogować okazało się że mój login nie działa ani hasło. Wszystkiego próbowałem i nic.
Kliknąłem przypomnienie hasła po czym wyświetlił się napis że wiadomość czeka na emailu. Czyli mój email jest jak najbardziej prawidłowy. Niestety nie dostałem żadnej wiadomości.
Czy ktoś wie, może były kasowane konta gdy nie grałem lub zaszły jakieś zmiany??
Żal mi zaczynać od nowa ponieważ miałem już ponad 250 meczy i trochę punktów oraz bohaterów. Jeśli ktoś coś wie proszę o wiadomość.
Pozdrawiam
  • 0

#2 hel11

hel11
  • Użytkownik
  • 79 postów

Napisano 26 June 2011 - 18:05

NIE Skasowane
napisz do supportu

support.leagueoflegends.com
  • 0

Robię sygny
1 sygna = 1 ref

Dołączona grafika


#3 alizee

alizee
  • Użytkownik
  • 195 postów

Napisano 26 June 2011 - 18:11

..\League of Legends\RADS\projects\lol_air_client_config_eu\releases\0.0.0.1\deploy
Znajdź tam lol.properties, otwórz za pomocą np. notatnika. Jega zawartość powinna wyglądać następująco jeśli jest to wersja EU:
host=prod.eu.lol.riotgames.com
xmpp_server_url=chat.eu.lol.riotgames.com
lq_uri=https://lq.eu.lol.riotgames.com/login-queue/rest/queue

Tym sposobem możemy się upewnić czy aby na pewno pobrałeś odpowiednia wersje klienta.
  • 0

alizeesygnjarvan.jpg


#4 witold1981

witold1981
  • Użytkownik
  • 7 postów

Napisano 26 June 2011 - 18:11

Support jest w języku polskim czy po angielsku trzeba pisać??
  • 0

#5 czuher17

czuher17
  • Użytkownik
  • 354 postów

Napisano 26 June 2011 - 18:14

Po angielsku powinnienes , masz po cos translator albo Brata/kolege/Ojca/Matke co moze znaja angielski
  • 0

Dzięki, dostałem keya. Nie opłaca się grać w Aiona F2P na koncie typu Starter, dlatego polecam wziąć keya z linka od Ten-Którego-Imienia-Nie-Wolno-Wymawiać.
Pozdrawiam,
Piotr Fronczewski


#6 witold1981

witold1981
  • Użytkownik
  • 7 postów

Napisano 26 June 2011 - 18:16

..\League of Legends\RADS\projects\lol_air_client_config_eu\releases\0.0.0.1\deploy
Znajdź tam lol.properties, otwórz za pomocą np. notatnika. Jega zawartość powinna wyglądać następująco jeśli jest to wersja EU:

host=prod.eu.lol.riotgames.com
xmpp_server_url=chat.eu.lol.riotgames.com
lq_uri=https://lq.eu.lol.riotgames.com/login-queue/rest/queue

Tym sposobem możemy się upewnić czy aby na pewno pobrałeś odpowiednia wersje klienta.


Wszystko jest identycznie jak tutaj podałeś. 

Po angielsku powinnienes , masz po cos translator albo Brata/kolege/Ojca/Matke co moze znaja angielski


To sam potrafię, pytam by się upewnić.
  • 0

#7 czuher17

czuher17
  • Użytkownik
  • 354 postów

Napisano 26 June 2011 - 18:20

To ciekawe ze wchodząc na strone support.leagueoflegends.COM<<< Chcesz pisac po Polsku
  • 0

Dzięki, dostałem keya. Nie opłaca się grać w Aiona F2P na koncie typu Starter, dlatego polecam wziąć keya z linka od Ten-Którego-Imienia-Nie-Wolno-Wymawiać.
Pozdrawiam,
Piotr Fronczewski


#8 witold1981

witold1981
  • Użytkownik
  • 7 postów

Napisano 26 June 2011 - 18:26

Nie wiem czy wiesz ale sporo gier ma już swoich supporterów w odpowiednich krajach. Ale nie będę z Tobą dyskutował na ten temat. Widzę że nie doczytałeś że pół roku nie grałem prawie, więc od tamtej pory mogło się sporo zmienić prawda??

Co do gry. Wpisuje swój nick na liście graczy w rankingu i niestety go nie znajduje. Czy to oznacza że mogli wykasować konto??
  • 0

#9 Groszekx1

Groszekx1
  • Użytkownik
  • 139 postów

Napisano 26 June 2011 - 20:38

Przecież LoL ma już Polski Support O_o
  • 0
Nawrócony na Ponyizm

Blizzard skończył się na The Lost Vikings

Czysty jak pupcia elfiego niemowlęcia.

#10 ygor5656

ygor5656
  • Użytkownik
  • 14 postów

Napisano 26 June 2011 - 21:04

Przecież LoL ma już Polski Support O_o


racja, ma Polski support ale logiczne, że ja napiszesz po ang. dostaniesz odpowiedź szybciej.
  • 0

#11 Groszekx1

Groszekx1
  • Użytkownik
  • 139 postów

Napisano 26 June 2011 - 21:15

Ale skoro on nie umie napisać po angielsku to może napisać do Polskeigo supportu po Polsku, c'nie?
  • 0
Nawrócony na Ponyizm

Blizzard skończył się na The Lost Vikings

Czysty jak pupcia elfiego niemowlęcia.

#12 klusuPL

klusuPL
  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 26 June 2011 - 21:17

Coo jest z lolem, bo u mnie serwer Busy;/
  • 0

#13 Wietra

Wietra
  • Użytkownik
  • 39 postów

Napisano 26 June 2011 - 21:21

BUSY - ZAJETY !!!!

TRZEBA CZEKAC !
  • 0


#14 witold1981

witold1981
  • Użytkownik
  • 7 postów

Napisano 26 June 2011 - 21:25

Kto tu kurde zakłada że po angielsku nie potrafię pisać :).
Wysłałem ale coś mi się wydaje jednak że mi konto przepadło :(
  • 0

#15 jackobbbbb

jackobbbbb
  • Użytkownik
  • 258 postów

Napisano 26 June 2011 - 21:25

U mnie był busy poczekałem 1 min i jest git :)
  • 0

#16 witold1981

witold1981
  • Użytkownik
  • 7 postów

Napisano 26 June 2011 - 21:30

Ale raczej takiego problemu jak Ja nie miałeś??
  • 0

#17 witold1981

witold1981
  • Użytkownik
  • 7 postów

Napisano 27 June 2011 - 18:59

U mnie już wszystko działa. Dostałem wiadomość od supportu (oczywiście po angielsku ;) ). Że w najbliższym czasie postarają się rozwiązać problem. Dziś gdy spróbowałem się zalogować ponownie raptem moje hasło i login zaczął działać.
Także wszystko ok. Nawet mecz udało mi się zagrać ;). Szkoda tylko że rankingi zresetowane i czas oczekiwania jest. Masakra, 30 minut czekałem żeby zagrać.
Można zamknąć.
Pozdrawiam
Teraz sprawdziłem i dziś dostałem wiadomości po 19:00 o odzyskaniu nazwy konta.
Jak dla mnie support spełnił swoją rolę, w miarę szybko i bez kłopotu.
  • 0