Skocz do zawartości


Zdjęcie

Program League of Legends TM przestał działać


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Halogen

Halogen
  • Użytkownik
  • 15 postów

Napisano 06 June 2013 - 18:00

Serwer: EU
System i oprogramowanie: Windows 8 ,64 bit ,
Jaki masz sprzęt: 4gb ramu, GeForge 450 GTS, AMD Athlon X4 3,14 GHz
Opis problemu: Podczas gry po kilku minutach/sekundach wyskakuje błą jak w temacie.
Od kiedy tak się dzieje: Od kiedy zmieniłem na 8, zmieniałem jescze dysk twardy ,ponieważ tamten był uszkodzony . Podczas Win 7 miałem ten błąd ale łatwo go naprawiłem, teraz to nie chce ustąpić.
Jak probowalem naprawic problem : Instalowanie na nowo gry, instalowanie net.framework 3.5, instalacja adobe air , wyłączenie komunikatu o błędzie, patchowanie lol-a, naprawa, uruchamianie jako administrator i w trybie zgodności z XP Service Pack 3.

HALP !
  • 0

#2 Halogen

Halogen
  • Użytkownik
  • 15 postów

Napisano 07 June 2013 - 16:52

Naprawdę ? Nikt nic nie wie ?
  • 0

#3 kera68

kera68
  • Użytkownik
  • 6 postów

Napisano 07 June 2013 - 17:06

Naprawdę ? Nikt nic nie wie ?

prawdopodobnie to nie jest wcale twoja wina , od ostatniej aktualizacji może jednak przedostatniej gra zaczyna bardzo często bugować i raz chodzi a raz bug i naprawiam niby ruszy kolejna gra i znów dupa a między czasie naturalnie ludzie walą reporty za afk , a kto dostanie bana ??? no zgadnij ??? juz wkiedyś tu puściłem temat strata czasu . Ci ludzie są od tego abyś ty ładnie to w rubryczke ujął a nie od tego abyś ci pomóc . :)
  • 0

#4 PLS3X

PLS3X
  • Użytkownik
  • 1325 postów

Napisano 08 June 2013 - 18:54

Wina windowsa... Spróbuj na win 7 grać. W sensie zainstaluj w miarę możliwości win 7.

@Up
Przestań głupoty pisać. Ja nawet tego tematu nie widziałem.
  • 0

Don't call back your in-game friends on skype, they'll probably die.

~ Panishu 2014 reddit

#5 Halogen

Halogen
  • Użytkownik
  • 15 postów

Napisano 08 June 2013 - 21:01

Myślałem jeszcze żeby zaczekać do patcha z Aatroxem, jeśli nie zadziała instaluje Win 7.
  • 0

#6 PLS3X

PLS3X
  • Użytkownik
  • 1325 postów

Napisano 08 June 2013 - 21:20

Nie czekaj spróbuj już teraz.
  • 0

Don't call back your in-game friends on skype, they'll probably die.

~ Panishu 2014 reddit

#7 Halogen

Halogen
  • Użytkownik
  • 15 postów

Napisano 09 June 2013 - 17:35

Doszedł jeszcze nowy problem. Podczas wejścia do sklepu robi się czarny ekran, ale wszystko działa, ekran znika dopiero po wyłączeniu klienta.
  • 0

#8 PLS3X

PLS3X
  • Użytkownik
  • 1325 postów

Napisano 09 June 2013 - 19:47

Reinstall sterownikow od grafiki, directx.
  • 0

Don't call back your in-game friends on skype, they'll probably die.

~ Panishu 2014 reddit

#9 Halogen

Halogen
  • Użytkownik
  • 15 postów

Napisano 10 June 2013 - 16:14

Nic nie dało... Mam najnowszego directa, tak samo sterowniki.

Zauważyłem że cały ekran robi się czarny ale jak wejdę na alt+ tab to mogę podglądać ale w nic wchodzić, sklep w podglądnięciu normalnie działa.
  • 0

#10 PLS3X

PLS3X
  • Użytkownik
  • 1325 postów

Napisano 11 June 2013 - 19:30

Sprawdź jakie masz ustawienia graficzne w grze głównie ustawienie okna gry. Full, bez krawędzi czy okno?
  • 0

Don't call back your in-game friends on skype, they'll probably die.

~ Panishu 2014 reddit

#11 Halogen

Halogen
  • Użytkownik
  • 15 postów

Napisano 12 June 2013 - 15:00

Full Screen
  • 0

#12 Red_Ninja

Red_Ninja
  • Użytkownik
  • 37 postów

Napisano 12 June 2013 - 16:55

Generalnie Win8 jest tragiczny. League nie działa na nim najlepiej.

Jezeli posiadasz jeszcze pliki gry to usun wszystko z folderu gry oprócz plikow wykonywalnych oraz folderu rads.
Wywal calkowicie Pando Media Booster. Odpal lollauncher.exe i cierpliwie czekaj.
  • 0

#13 Halogen

Halogen
  • Użytkownik
  • 15 postów

Napisano 12 June 2013 - 18:45

Up : Nie działa :<
  • 0

#14 Red_Ninja

Red_Ninja
  • Użytkownik
  • 37 postów

Napisano 12 June 2013 - 19:21

Co masz na myśli przez "nie działa" ?

Co dokładnie się dzieje gdy odpalasz lollauncher.exe?
  • 0

#15 kawecki13

kawecki13
  • Użytkownik
  • 679 postów

Napisano 12 June 2013 - 19:28

Generalnie Win8 jest tragiczny. League nie działa na nim najlepiej.

Jezeli posiadasz jeszcze pliki gry to usun wszystko z folderu gry oprócz plikow wykonywalnych oraz folderu rads.
Wywal calkowicie Pando Media Booster. Odpal lollauncher.exe i cierpliwie czekaj.

jesli masz zcrackowanego win 8 to sie nie dziw, ja mam ta 'chujowa'(sory za wulgaryzm) 8 i jakos nie mam problemow pomimo ze nie ma ikony startu

A do autora, to ze sterowniki od karty graficznej masz najnowsze nie znaczy ze sa dobre, czasami wlasnie na nowych sterownikach sa bledy,crashe, niemozliwosc wlaczenia czegos, takze nie polecam wgrywania ich czesciej niz co 3-4 miechy wersje stabilna
  • 0

:idea:Chcesz to pisz:
GG - 10101505
LoL - MaRKaW
Mój RaidCall <--- wchodź i korzystaj mile zapraszam
Graj by wygrać, nie dla fragów


#16 Crossek

Crossek
  • Użytkownik
  • 678 postów

Napisano 12 June 2013 - 20:20

Na Win8 musisz poprostu ściągnąć tj. Innego klienta - ktoś ci może poda link bo troche osob juz tak mialo - na google poszukaj
  • 0

Dołączona grafika


#17 Halogen

Halogen
  • Użytkownik
  • 15 postów

Napisano 13 June 2013 - 12:52

Do Red_Ninja - usunąłem to co powiedziałeś i wszystko działa normalnie, nic się nie pobiera, ale dalej crashuje i dalej jest ten czarny ekran na cały monitor jak wchodzę w sklep.

A jeśli o tego klienta to znalazłem tylko takie coś : http://l3cdn.riotgam...ndsBaseEUNE.exe
  • 0

#18 Halogen

Halogen
  • Użytkownik
  • 15 postów

Napisano 13 June 2013 - 16:03

Dobra, ten klient naprawił sklep,ale dalej jest Program League of Legends ™ Przestał Działać
  • 0

#19 Black Cloud

Black Cloud

    Chmurek

  • Administrator forum
  • 3814 postów

Napisano 13 June 2013 - 16:08

Może za duże przeciążenie komputera? Mi czasem LOL przestaje działać, ale tylko wtedy kiedy mam na prawdę dużo rzeczy odpalonych.
  • 0

#20 Halogen

Halogen
  • Użytkownik
  • 15 postów

Napisano 13 June 2013 - 16:56

Myślę że nie, jak mówiłem lol wcześniej działał ale po zmianie systemu i dysku coś się zwaliło ;/
  • 0

#21 812357

812357
  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 15 June 2013 - 23:40

Jak rozwiązałeś problem na win7? Bo mam win7 wersje x32 i mam wlasnie ten sam problem, tylko mi np. po 20 min gry wylacza sie lol lub bywa tak, ze zagram dwie rundy i spokoj
  • 0

#22 Halogen

Halogen
  • Użytkownik
  • 15 postów

Napisano 16 June 2013 - 18:41

Kiedy miałem Win 7, wystarczyło zainstalować na nowo lola oraz pando media booster , ale trzeba było usunąć wszystkie pozostałe foldery które zostały po tym zabiegu, mi zostawały "resztki" po Pando oraz po lol-u.
  • 0

#23 Qboss

Qboss

    Colour Eater

  • Użytkownik
  • 107 postów

Napisano 17 June 2013 - 19:44

Wszystkie windows update ściągnięte? Sprawdzałeś czy nowy dysk twardy się przypadkiem nie grzeje?
  • 0

Dołączona grafika

Zrobił bym lepszą ale paint'a skasowałem, a w notatniku mi się nie chce malować



#24 Halogen

Halogen
  • Użytkownik
  • 15 postów

Napisano 18 June 2013 - 13:59

Wszystkie aktualizację ściągnięte, lecz nie sprawdzałem czy dysk się grzeje.
  • 0