Skocz do zawartości


Zdjęcie

Heimerdinger - Patch notes


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
45 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bot

Bot
  • Sztuczna Inteligencja
  • 433 postów

Napisano 07 March 2013 - 10:33

Dyskusje na temat wszelkich zmian dotyczących postaci zarówno bezpośrednio (nerfy/buffy/reworki), jak i niebezpośrednio (zmiany itemów/gry).
  • 0

#2 Sathrovarr

Sathrovarr
  • Użytkownik
  • 810 postów

Napisano 22 May 2013 - 22:08

Spoiler reworka
Spoiler

  • 0

#3 cihy

cihy
  • Użytkownik
  • 1283 postów

Napisano 22 May 2013 - 22:16

Myślę, że to poprostu będzie zamiast Granata, który i tak był usless, jeżeli nie było stuna lub sensownego slowa. Wydaje się być ciekawe i bardziej użyteczne. Widać, że będzie skillshot wektorowy(jak laser Vikrota i ult Rumble), więc można robić fajny poke. Trzy turrety - spoko, ale znając życie będą znerfione tak, że jednym nic się nie wyciśnie. Na rework czekam z niecierpliwością.
  • 0
Dołączona grafika

#4 Sathrovarr

Sathrovarr
  • Użytkownik
  • 810 postów

Napisano 23 May 2013 - 12:45

Po wnikliwszej analizie skillshota jest to skill(zmodyfikowany aa?) turrecika. Zapewne coś w stylu "co x strzałów następny będzie skillshotem".
  • 0

#5 asterias

asterias

    Wiecznie Głodny

  • Użytkownik
  • 250 postów

Napisano 23 May 2013 - 13:11

Dobrze by było gdyby turrety nie umierały razem z nami ^^.
  • 0
Dołączona grafika

HGH Frost Devil - LoL Asterias999 - DoC


#6 Żywy

Żywy
  • Użytkownik
  • 1570 postów

Napisano 23 May 2013 - 13:32

Doklanie, taki np. Teemo po smierci dalej zostawia pierdyliard grzybkow, a Heimer, ktorego dzialka to jakies 80-90% DMGu nie dosc, ze moze miec tylko dwa, to jeszcze padaja razem z nim... IMO nic i tak nie wyjdzie z tego reworka, jego mechanika po prostu nie sprzyja mapie SR, zapewne skonczy sie tak, jak z Eve, Twitchem czy Karma, czyli dalej bedzie slaby a w zamian zrobia z niego kupe na ARAMach i Dominionie, gdzie jest topowym pickiem. Takze juz zapobiegawczo powiem - GJ Riot.
  • 0
Cała prawda o forum:

[...] tu nie ma co dyskutować na tematy inne niż Farmer's Rift, Topka i Meta.

Cała prawda o twoim Elo/Dywizji:

A ty gdzie jesteś? Poza tym co z tego? Osiągniesz coś w tej grze? Nie, więc po co ta gadka...


#7 Kosiark0nator

Kosiark0nator

    testest

  • Użytkownik
  • 2636 postów

Napisano 25 May 2013 - 00:02

Myślę, że to poprostu będzie zamiast Granata, który i tak był usless, jeżeli nie było stuna lub sensownego slowa. Wydaje się być ciekawe i bardziej użyteczne. Widać, że będzie skillshot wektorowy(jak laser Vikrota i ult Rumble), więc można robić fajny poke. Trzy turrety - spoko, ale znając życie będą znerfione tak, że jednym nic się nie wyciśnie. Na rework czekam z niecierpliwością.


Na tym filmie widać jak heimer używa granata jak się kennen w niego wbija więc raczej nie.
  • 0

#8 ziomalista555

ziomalista555
  • Użytkownik
  • 12 postów

Napisano 11 October 2013 - 20:55

http://www.youtube.c...h?v=Rn9DUk9t3PI tutaj wszystko ładnie widać.
  • 0

#9 ZiomasZ

ZiomasZ
  • Użytkownik
  • 2050 postów

Napisano 11 October 2013 - 21:01

Doklanie, taki np. Teemo po smierci dalej zostawia pierdyliard grzybkow, a Heimer, ktorego dzialka to jakies 80-90% DMGu nie dosc, ze moze miec tylko dwa, to jeszcze padaja razem z nim... IMO nic i tak nie wyjdzie z tego reworka, jego mechanika po prostu nie sprzyja mapie SR, zapewne skonczy sie tak, jak z Eve, Twitchem czy Karma, czyli dalej bedzie slaby a w zamian zrobia z niego kupe na ARAMach i Dominionie, gdzie jest topowym pickiem. Takze juz zapobiegawczo powiem - GJ Riot.


Mówicie o takiej Cass, że jest overmeta, bo sami mobilni championi itd, a tutaj chcą zrobić stacjonarnego heimera na mida ? Na pewno nie na SR.
  • 0

Dołączona grafika


#10 Bayonetta

Bayonetta
  • Użytkownik
  • 1245 postów

Napisano 11 October 2013 - 23:21

GZ riot kolejny champion dolaczy do shit-mid karma .
z dobregi ktory wymagal skila robia "cos" co ma afk stac na srodku lini ...
teraz on od towera nie odejdzie :(
ult beznadzieje .... tylko z granatem sens uzycia ;

jedynie ten specjalny strzal armatek podoba mi sie reszta nerf ;
  • 0
Spoiler

"Buffowanie jednego prowadzi do buffowania wszystkiego wokół. Nerfy wprowadzają ład i porządek. Nerf dobrem ogółu."
~ RIOT



#11 GGunslinger

GGunslinger

    Swiggity Swooty

  • Zasłużony
  • 4059 postów

Napisano 12 October 2013 - 00:26

GZ riot kolejny champion dolaczy do shit-mid karma .
z dobregi ktory wymagal skila robia "cos" co ma afk stac na srodku lini ...
teraz on od towera nie odejdzie :(
ult beznadzieje .... tylko z granatem sens uzycia ;

jedynie ten specjalny strzal armatek podoba mi sie reszta nerf ;


Karma jest dobrym miderem, a obecny Heimer wymaga tak dużo skilla, że nie ma sensu nim grać. Po co, skoro masz Lissandrę, również wchodzącą często w zwarcie, a potrafiącą przeżyć dzięki darmowej Zhonyi? Po co, skoro masz Karmę, która w zwarciu o wiele lepiej sobie radzi dzięki potężniejszym bonusom? Po co, skoro masz Annie, której pet się porusza, ogłusza przy aktywacji i jest potężnym dotem? Po co brać Heimerdingera, skoro wspomniane wyżej postacie oprócz tego, że są łatwiejsze, robią zwyczajnie więcej?

Rakiety Heimerdingera będą robiły maksymalnie 325+0,7875*AP (w przybliżeniu 0,8) bez ulti. Dodatkowo możesz nimi CELOWAĆ. Dzięki temu walnięcie kilkoma rakietkami nie powinno być problemem. Ult zwiększa obrażenia i jeszcze robi z jednej fali 4 fale. Rzeczywiście, beznadzieja.
Wzmocniona wieżyczka, która zadaje 130+0,33*AP obrażeń zwykłym atakiem. Dodatkowo wali to wzmocnionym atakiem maksymalnie dwa razy na czas trwania z odpowiednim cdr. Obrażenia wzmocnionego ataku? 375+0,8*AP. Wypada jeszcze wspomnieć, że ataki wieżyczki są obszarowe.
Granatu chyba nie muszę wyjaśniać, sam zauważasz, że wzmocnienie jest dobre.
  • 0

Opinions are like testicles. You kick them hard enough, doesn't matter how many you got.


#12 Bagienny Golem

Bagienny Golem
  • Użytkownik
  • 418 postów

Napisano 18 October 2013 - 16:51

Pasyw - Dobrze ze zostawili taki jaki byl, mi sie on bardzo podobal, dawal przyzwoity sutain na lini.
Wiezyczki - TU riot zjebal sprawe, najwiekszym problemem heimera byla ogromna squishowatosc wiezyczek a wiezyczki jak squishy byly tak samo teraz sa, chociaz 3 wiezyczki na +
Rakietki - Nic dodać nic ująć, dobra zmiana.
Granat - Tu troche bieda, usuniecie tego blinda nie podoba mi się. Przynajmniej jest jakiś tam slow, oraz zwiekszona szybkosc granatu. A chyba riot sie skapnal ze ma 300 bazowego na 5 lvlu granata i niepotrzebnie obnizyli.
Ult:
Turrecik- spoko sprawa ale niech cos zrobia z squishowatoscia wiezyczek
Rakiety - cudeńko
Granat - sam nie wiem co otym sadzic


REwork nawet dobrze wyszedl ale wiezyczki wymagaja buffa do ich tankowatosci...nie wiem jakies armory i mresy skalujace sie z AP Heimera i zmniejszony dmg od obrazen obszarowych.
  • 0
Dołączona grafika

#13 Pan_QQ

Pan_QQ
  • Użytkownik
  • 1188 postów

Napisano 18 October 2013 - 16:54

Wieżyczki niech nie znikają and welcome back Heimy!
  • 0
Dołączona grafika

#14 Bagienny Golem

Bagienny Golem
  • Użytkownik
  • 418 postów

Napisano 18 October 2013 - 17:42

Nie, to ze znikaniem wiezyczek to nie jest zaden mankament, ba nawet PLUS, to co mi sie spodobalo to to ze wiezyczki po zgonie Heimera stoja jeszcze przez te kilka sekund.
  • 0
Dołączona grafika

#15 Kosmitek

Kosmitek

    UFOk

  • Użytkownik
  • 911 postów

Napisano 30 October 2013 - 06:31

Perfect :) Pierwsza gra na mapce 3v3 (mało czasu). R+W+Dfg sieje pogrom :D

SOLO ubilem 3 osoby --> Wbija we mnie panth, nidale i Jinx , ja mialem 3 wierzyczki + postawilem z ulta i rabadon (kolo 12 poziomu). GG WP triple kill choć Jinx trzeba bylo kawalek scigac i dobic z dfg + W.

E tez sie przydaje choć teraz jest bardzo malutknie i (przynajmniej mi) ciezko trafic.

Rework na + :)
  • 0
Dołączona grafika

#16 Mafieusz

Mafieusz
  • Użytkownik
  • 585 postów

Napisano 30 October 2013 - 09:12

Super mocny, stawiasz 3 wieżyczki i dominujesz linie po całości :D masakra, super się nim gra
  • 0

#17 amadiasz

amadiasz
  • Użytkownik
  • 71 postów

Napisano 30 October 2013 - 10:18

Na bank będzie nerf, heimer solo triple robi z zonhya`s hourglass włączonym.
  • 0

#18 peja

peja
  • Użytkownik
  • 349 postów

Napisano 30 October 2013 - 10:36

nadal useless
  • 0

#19 Kofeinowy

Kofeinowy
  • Użytkownik
  • 263 postów

Napisano 30 October 2013 - 10:37

Na bank będzie nerf, heimer solo triple robi z zonhya`s hourglass włączonym.


Przed zmianami: Gófffno, dajcie mu baffa bo nyc nie robi!"

Po zmianach: "O jezu, alee OPPPP, nerf bo nie moge z nim wygrać (to nic ze gram jak noga i wchodze prosto w wieżyczki to nic)"
  • 0

#20 bold

bold
  • Użytkownik
  • 309 postów

Napisano 30 October 2013 - 10:40

Bardzo mi się podobają zmiany w nim :) Wreszcie będzie można nim normalnie grać.
  • 0
Dołączona grafika

#21 CeEmBe

CeEmBe
  • Użytkownik
  • 2031 postów

Napisano 30 October 2013 - 11:59

Ciekawe kiedy ujrzymy support heimy
  • 0

Masz tak perfidny ton głosy jak jakiś skretyniały gimbus.

Wygrał

#22 TheAvalanche

TheAvalanche
  • Użytkownik
  • 223 postów

Napisano 30 October 2013 - 13:43

na jakim wy poziomie gracie? teraz zrobil sie wysyp heimerow. dzis gralem na niego na poziomie plat 2/3 i zadnego problemu nie mialem. ogolnie wydaje mi sie ze nadal kupa.
42987927 buffow dostanie ale to wciaz heimer xd
  • 0

#23 Bagienny Golem

Bagienny Golem
  • Użytkownik
  • 418 postów

Napisano 30 October 2013 - 13:53

To jest to samo tylko ze znerfionym granatem, i jakimis pierdziawkami na wiezyczkach. No dobra rakietki jedyna pozytywna zmiana.
Dopoki nie zrobia tych turrecikow znacznie tankowniejszych(teraz sa jeszcze bardziej squishy) będzie syfem.
  • 0
Dołączona grafika

#24 hardluckk

hardluckk

    Trochę rasista i może faszysta

  • Użytkownik
  • 793 postów

Napisano 30 October 2013 - 14:01

Dla mnie to oni go znerfili, ale muszę sam go jeszcze przetestować kilka razy zanim w 100% będę pewien.
  • 0

fizz tez wymaga ogrania, ale nie az tyle co talon



#25 CeEmBe

CeEmBe
  • Użytkownik
  • 2031 postów

Napisano 30 October 2013 - 14:09

Ja widziałem jak tyrają nim już na dość wysokim elo więc nie wiem czy kupa. Wada że to dalej niemobilny klocek, ale dmg poszło do przodu.
  • 0

Masz tak perfidny ton głosy jak jakiś skretyniały gimbus.

Wygrał

#26 Bagienny Golem

Bagienny Golem
  • Użytkownik
  • 418 postów

Napisano 30 October 2013 - 14:10

No bo taka jest prawda, wieżyczki sa jeszcze bardziej squishy niz wczesniej, ten rework to katastrofa jak w przypadku olafa.
  • 0
Dołączona grafika

#27 Bagienny Golem

Bagienny Golem
  • Użytkownik
  • 418 postów

Napisano 30 October 2013 - 14:11

A ja wiem, że kupa. Ludzie myslacy beda niszczyc wiezyczki ktore postawi heimer a zwlaszcza teraz jak sa strasznie squishy beda niszczone nawet przez przypadek.
  • 0
Dołączona grafika

#28 CeEmBe

CeEmBe
  • Użytkownik
  • 2031 postów

Napisano 30 October 2013 - 14:38

Można na to różnie patrzeć - bo teraz zamiast jednej armatki w sumie też słabej na 1 lvl ma 3, trochę dmg robią nawet jeśli mają wytrzymałość miniona. Granat może i trochę słabiej bije ale za to 100 razy łatwiej nim trafić, rakietki sam mówisz że są spoko, a ult w porównaniu z wcześniejszym shitem to bajka. DFG + ultowe rakietki i składasz każdego na skilla, turrety bronią Cię przed skillshotami m. in. Lee Sina, Dzidale itp, no a jako support ult + granat w teamfighcie wydaje się ciekawą opcją. Nie grałem nim zbytnio z ludźmi jeszcze ale myślę że teraz jest co najmniej "viable" w przeciwieństwie do tego czym był wcześniej bo całego bursta można było wywalić w moby.
  • 0

Masz tak perfidny ton głosy jak jakiś skretyniały gimbus.

Wygrał

#29 Bagienny Golem

Bagienny Golem
  • Użytkownik
  • 418 postów

Napisano 30 October 2013 - 15:05

W sumie to cofam to co powiedziale, zagralem sobie normala dla testu i przyznam ze jestem pozytywnie zaskoczony, jakos ten dmg na granacie nie boli. Rakietki to cudeńko.


Jedyne czego do raju mi potrzebne to tankowatość wieżyczek.
  • 0
Dołączona grafika

#30 jPaolo

jPaolo
  • Użytkownik
  • 3332 postów

Napisano 30 October 2013 - 16:09

Wieżyczki specjalnie znerfiono, by w teamfightach ludzie skupiali się na reszcie skilli.
  • 0

Dołączona grafika


#31 MaxBluè

MaxBluè
  • Użytkownik
  • 364 postów

Napisano 30 October 2013 - 16:14

Postać spoko po reworku,dobrze że turrety nie działają już jak się jest gdzieś daleko,bo pushowałyby linię i traciłoby się sporo minionów. Rakietki cudowne,zaś granat dupy nie urywa,ale ten odpijający się jest całkiem wporzo w teamfightach. Ogólnie rework na plus,ale czuję nerfa na dmg z wieżyczek,a buffa d ich tankowatości.
  • 0
Dołączona grafika
"Czasem warto zmienić się, by jakim jest się pozostać!"-Trzeci wymiar
"Audi multa, loquere pauca"-Nigdy nie usłucham (:
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić, i pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć"-Ernest Hemingway

#32 Cahir Highwind

Cahir Highwind
  • Użytkownik
  • 927 postów

Napisano 30 October 2013 - 16:22

Hmm, wieżyczki obecnie 2x do krzaków i jedna na linii, czy wszystko na linie i instapush?
  • 0
Spoiler

#33 Traxus

Traxus
  • Użytkownik
  • 817 postów

Napisano 30 October 2013 - 16:58

Dzisiaj heimer w moim teamie 1/13 chyba trzeba banować żeby nikt z teamu tego nie brał.
  • 0

#34 xKoziou

xKoziou

    Czerwony Ranger

  • Użytkownik
  • 648 postów

Napisano 30 October 2013 - 17:01

co maxujecie? i jaki build?
  • 0

#35 Bagienny Golem

Bagienny Golem
  • Użytkownik
  • 418 postów

Napisano 30 October 2013 - 17:09

@Traxus
Pewnie ten heimer to jakiś wanna be oldsqlheimer player ktory nigdy heimera nie ruszal i gra bo rework.
  • 0
Dołączona grafika

#36 Lubieepomidory

Lubieepomidory
  • Użytkownik
  • 298 postów

Napisano 30 October 2013 - 17:20

maxujecie q, czy w?
  • 0
Dołączona grafika

#37 YummyJellyTime

YummyJellyTime
  • Użytkownik
  • 2280 postów

Napisano 30 October 2013 - 20:53

r->q->w->e

Btw. Jeśli uważacie, że ten rework jest zły, przeczytajcie jeszcze raz opis skilli.

Wieżyczki są sporo lepsze niż były. W jakoś średnio mi się podoba. E świetny range spell ze slowem i stunem. A jego ult jest totalnie broken... Na 11 lvlu heimer z ult + w potrafi sieknąć ponad 1k ^^
  • 0
Dołączona grafika

#38 Bagienny Golem

Bagienny Golem
  • Użytkownik
  • 418 postów

Napisano 30 October 2013 - 21:56

Lepsze pod względem dmg i ilości to racja, ale około 600 hp i jakieś 20 armora i magic resista to żart , padają na random aoe spella/ 1 hit adc.
  • 0
Dołączona grafika

#39 Zielonek

Zielonek
  • Zbanowany
  • 1419 postów

Napisano 30 October 2013 - 21:59

Gralem rengarem na nim na topie..
Pushowal 24/7 a jungler mimo spamu nie przychodzil (jakby przychodzil, to za kazdym razem heimy by padal :P).. Ale jak już szlo all in, to padalismy obaj (zazwyczaj turrety dobijaly). Tak to farm fest był.. co zharassował, to wyleczyłem z W. Imo heimer nadal useless, bo musi pushowac zeby jakos zoutfarmic.
  • 0

#40 Bagienny Golem

Bagienny Golem
  • Użytkownik
  • 418 postów

Napisano 30 October 2013 - 22:00

Ale jego zadaniem nie jest outfarmienie.
  • 0
Dołączona grafika

#41 migjaell

migjaell
  • Użytkownik
  • 554 postów

Napisano 31 October 2013 - 13:41

Grałem nim na ARAMIE, bodajże 3 raz w histori. Po prostu MASAKRA. 1700 dmg z ulta na W? No spoko. Albo postawić w TF 3 wieżyczki + tą z Ulta to masakruje TF'y (jakoś enemy woleli tłuc champy niż wieżyczki :P ). No i to uciekanie które aktywuje wieżyczki [te powtórzenia], jak je dobrze rozstawisz, taka droga przez mękę dla przeciwnika ^^. No i stun, żeby wsadzić cały dmg z W. Jak dla mnie awesome.
  • 0

<3 Jezus


#42 Szajni

Szajni
  • Użytkownik
  • 535 postów

Napisano 01 November 2013 - 19:43

Nerfic to gówno proszę. Moze i w tf jest useless, ale co z tego, skoro w fazie lane masakruje mida tak, że team jest praktycznie 4vs5? Ja jebie, co z tego ze rozwalam jego rakiety skoro i tak zaraz postawi nową?
  • 0

Dołączona grafika

HEARTHSTONE
JBullet#2963


#43 Bagienny Golem

Bagienny Golem
  • Użytkownik
  • 418 postów

Napisano 01 November 2013 - 19:59

No właśnie, w tf USELESS,

FAza lane? Daj spokój jego wieżyczki padaja na 3 aa (XD) albo jednego random spella.
  • 0
Dołączona grafika

#44 YummyJellyTime

YummyJellyTime
  • Użytkownik
  • 2280 postów

Napisano 02 November 2013 - 19:39

Teraz heimer może trzymać 3 wieżyczki naraz. Padną ci? Postaw nowe. Nie takie trunde.

ps. Obrażenia magiczne promienia: 50 / 75 / 100 / 125 / 150 (+50% mocy umiejętności)

Jakby wieżyczki stały dłużej, to by było broken :) Już to widzę, 3x laser za ok 500dmg do tego W i rakiety. Taki heimer by dawał radę 1v5 :)
  • 0
Dołączona grafika

#45 Bagienny Golem

Bagienny Golem
  • Użytkownik
  • 418 postów

Napisano 02 November 2013 - 20:22

Nie, nie było by broken tylko przestało by być super UP
  • 0
Dołączona grafika

#46 migjaell

migjaell
  • Użytkownik
  • 554 postów

Napisano 03 November 2013 - 15:21

Teraz heimer może trzymać 3 wieżyczki naraz. Padną ci? Postaw nowe. Nie takie trunde.

ps. Obrażenia magiczne promienia: 50 / 75 / 100 / 125 / 150 (+50% mocy umiejętności)

Jakby wieżyczki stały dłużej, to by było broken :) Już to widzę, 3x laser za ok 500dmg do tego W i rakiety. Taki heimer by dawał radę 1v5 :)


1 vs 3, Tłisted Trilajn, 3 wieżyczki + Super Wieżyczka z R + ZhnoyoRabbadon co jest tylko na tej mapie. A na Tower Dive to już w ogóle wtedy masz wyrąbane xD
  • 0

<3 Jezus