Skocz do zawartości


Zdjęcie

Heimerdinger - Patch notes


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
45 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bot

Bot
  • Sztuczna Inteligencja
  • 433 postów

Napisano 07 March 2013 - 10:33

Dyskusje na temat wszelkich zmian dotyczących postaci zarówno bezpośrednio (nerfy/buffy/reworki), jak i niebezpośrednio (zmiany itemów/gry).

#2 Sathrovarr

Sathrovarr
  • Użytkownik
  • 810 postów

Napisano 22 May 2013 - 22:08

Spoiler reworka
Spoiler


#3 cihy

cihy
  • Użytkownik
  • 1283 postów

Napisano 22 May 2013 - 22:16

Myślę, że to poprostu będzie zamiast Granata, który i tak był usless, jeżeli nie było stuna lub sensownego slowa. Wydaje się być ciekawe i bardziej użyteczne. Widać, że będzie skillshot wektorowy(jak laser Vikrota i ult Rumble), więc można robić fajny poke. Trzy turrety - spoko, ale znając życie będą znerfione tak, że jednym nic się nie wyciśnie. Na rework czekam z niecierpliwością.
Dołączona grafika

#4 Sathrovarr

Sathrovarr
  • Użytkownik
  • 810 postów

Napisano 23 May 2013 - 12:45

Po wnikliwszej analizie skillshota jest to skill(zmodyfikowany aa?) turrecika. Zapewne coś w stylu "co x strzałów następny będzie skillshotem".

#5 asterias

asterias

    Wiecznie Głodny

  • Użytkownik
  • 250 postów

Napisano 23 May 2013 - 13:11

Dobrze by było gdyby turrety nie umierały razem z nami ^^.
Dołączona grafika

HGH Frost Devil - LoL Asterias999 - DoC


#6 Żywy

Żywy
  • Użytkownik
  • 1570 postów

Napisano 23 May 2013 - 13:32

Doklanie, taki np. Teemo po smierci dalej zostawia pierdyliard grzybkow, a Heimer, ktorego dzialka to jakies 80-90% DMGu nie dosc, ze moze miec tylko dwa, to jeszcze padaja razem z nim... IMO nic i tak nie wyjdzie z tego reworka, jego mechanika po prostu nie sprzyja mapie SR, zapewne skonczy sie tak, jak z Eve, Twitchem czy Karma, czyli dalej bedzie slaby a w zamian zrobia z niego kupe na ARAMach i Dominionie, gdzie jest topowym pickiem. Takze juz zapobiegawczo powiem - GJ Riot.
Cała prawda o forum:

[...] tu nie ma co dyskutować na tematy inne niż Farmer's Rift, Topka i Meta.

Cała prawda o twoim Elo/Dywizji:

A ty gdzie jesteś? Poza tym co z tego? Osiągniesz coś w tej grze? Nie, więc po co ta gadka...


#7 Kosiark0nator

Kosiark0nator

    testest

  • Użytkownik
  • 2583 postów

Napisano 25 May 2013 - 00:02

Myślę, że to poprostu będzie zamiast Granata, który i tak był usless, jeżeli nie było stuna lub sensownego slowa. Wydaje się być ciekawe i bardziej użyteczne. Widać, że będzie skillshot wektorowy(jak laser Vikrota i ult Rumble), więc można robić fajny poke. Trzy turrety - spoko, ale znając życie będą znerfione tak, że jednym nic się nie wyciśnie. Na rework czekam z niecierpliwością.


Na tym filmie widać jak heimer używa granata jak się kennen w niego wbija więc raczej nie.

#8 ziomalista555

ziomalista555
  • Użytkownik
  • 12 postów

Napisano 11 October 2013 - 20:55

http://www.youtube.c...h?v=Rn9DUk9t3PI tutaj wszystko ładnie widać.

#9 ZiomasZ

ZiomasZ
  • Użytkownik
  • 2037 postów

Napisano 11 October 2013 - 21:01

Doklanie, taki np. Teemo po smierci dalej zostawia pierdyliard grzybkow, a Heimer, ktorego dzialka to jakies 80-90% DMGu nie dosc, ze moze miec tylko dwa, to jeszcze padaja razem z nim... IMO nic i tak nie wyjdzie z tego reworka, jego mechanika po prostu nie sprzyja mapie SR, zapewne skonczy sie tak, jak z Eve, Twitchem czy Karma, czyli dalej bedzie slaby a w zamian zrobia z niego kupe na ARAMach i Dominionie, gdzie jest topowym pickiem. Takze juz zapobiegawczo powiem - GJ Riot.


Mówicie o takiej Cass, że jest overmeta, bo sami mobilni championi itd, a tutaj chcą zrobić stacjonarnego heimera na mida ? Na pewno nie na SR.

#10 Bayonetta

Bayonetta
  • Użytkownik
  • 1245 postów

Napisano 11 October 2013 - 23:21

GZ riot kolejny champion dolaczy do shit-mid karma .
z dobregi ktory wymagal skila robia "cos" co ma afk stac na srodku lini ...
teraz on od towera nie odejdzie :(
ult beznadzieje .... tylko z granatem sens uzycia ;

jedynie ten specjalny strzal armatek podoba mi sie reszta nerf ;
Spoiler

"Buffowanie jednego prowadzi do buffowania wszystkiego wokół. Nerfy wprowadzają ład i porządek. Nerf dobrem ogółu."
~ RIOT



#11 GGunslinger

GGunslinger

    Swiggity Swooty

  • Zasłużony
  • 4041 postów

Napisano 12 October 2013 - 00:26

GZ riot kolejny champion dolaczy do shit-mid karma .
z dobregi ktory wymagal skila robia "cos" co ma afk stac na srodku lini ...
teraz on od towera nie odejdzie :(
ult beznadzieje .... tylko z granatem sens uzycia ;

jedynie ten specjalny strzal armatek podoba mi sie reszta nerf ;


Karma jest dobrym miderem, a obecny Heimer wymaga tak dużo skilla, że nie ma sensu nim grać. Po co, skoro masz Lissandrę, również wchodzącą często w zwarcie, a potrafiącą przeżyć dzięki darmowej Zhonyi? Po co, skoro masz Karmę, która w zwarciu o wiele lepiej sobie radzi dzięki potężniejszym bonusom? Po co, skoro masz Annie, której pet się porusza, ogłusza przy aktywacji i jest potężnym dotem? Po co brać Heimerdingera, skoro wspomniane wyżej postacie oprócz tego, że są łatwiejsze, robią zwyczajnie więcej?

Rakiety Heimerdingera będą robiły maksymalnie 325+0,7875*AP (w przybliżeniu 0,8) bez ulti. Dodatkowo możesz nimi CELOWAĆ. Dzięki temu walnięcie kilkoma rakietkami nie powinno być problemem. Ult zwiększa obrażenia i jeszcze robi z jednej fali 4 fale. Rzeczywiście, beznadzieja.
Wzmocniona wieżyczka, która zadaje 130+0,33*AP obrażeń zwykłym atakiem. Dodatkowo wali to wzmocnionym atakiem maksymalnie dwa razy na czas trwania z odpowiednim cdr. Obrażenia wzmocnionego ataku? 375+0,8*AP. Wypada jeszcze wspomnieć, że ataki wieżyczki są obszarowe.
Granatu chyba nie muszę wyjaśniać, sam zauważasz, że wzmocnienie jest dobre.

Opinions are like testicles. You kick them hard enough, doesn't matter how many you got.


#12 Bagienny Golem

Bagienny Golem
  • Użytkownik
  • 418 postów

Napisano 18 October 2013 - 16:51

Pasyw - Dobrze ze zostawili taki jaki byl, mi sie on bardzo podobal, dawal przyzwoity sutain na lini.
Wiezyczki - TU riot zjebal sprawe, najwiekszym problemem heimera byla ogromna squishowatosc wiezyczek a wiezyczki jak squishy byly tak samo teraz sa, chociaz 3 wiezyczki na +
Rakietki - Nic dodać nic ująć, dobra zmiana.
Granat - Tu troche bieda, usuniecie tego blinda nie podoba mi się. Przynajmniej jest jakiś tam slow, oraz zwiekszona szybkosc granatu. A chyba riot sie skapnal ze ma 300 bazowego na 5 lvlu granata i niepotrzebnie obnizyli.
Ult:
Turrecik- spoko sprawa ale niech cos zrobia z squishowatoscia wiezyczek
Rakiety - cudeńko
Granat - sam nie wiem co otym sadzic


REwork nawet dobrze wyszedl ale wiezyczki wymagaja buffa do ich tankowatosci...nie wiem jakies armory i mresy skalujace sie z AP Heimera i zmniejszony dmg od obrazen obszarowych.
Dołączona grafika

#13 Pan_QQ

Pan_QQ
  • Użytkownik
  • 1188 postów

Napisano 18 October 2013 - 16:54

Wieżyczki niech nie znikają and welcome back Heimy!
Dołączona grafika

#14 Bagienny Golem

Bagienny Golem
  • Użytkownik
  • 418 postów

Napisano 18 October 2013 - 17:42

Nie, to ze znikaniem wiezyczek to nie jest zaden mankament, ba nawet PLUS, to co mi sie spodobalo to to ze wiezyczki po zgonie Heimera stoja jeszcze przez te kilka sekund.
Dołączona grafika

#15 Kosmitek

Kosmitek

    UFOk

  • Użytkownik
  • 911 postów

Napisano 30 October 2013 - 06:31

Perfect :) Pierwsza gra na mapce 3v3 (mało czasu). R+W+Dfg sieje pogrom :D

SOLO ubilem 3 osoby --> Wbija we mnie panth, nidale i Jinx , ja mialem 3 wierzyczki + postawilem z ulta i rabadon (kolo 12 poziomu). GG WP triple kill choć Jinx trzeba bylo kawalek scigac i dobic z dfg + W.

E tez sie przydaje choć teraz jest bardzo malutknie i (przynajmniej mi) ciezko trafic.

Rework na + :)
Dołączona grafika

#16 Mafieusz

Mafieusz
  • Użytkownik
  • 585 postów

Napisano 30 October 2013 - 09:12

Super mocny, stawiasz 3 wieżyczki i dominujesz linie po całości :D masakra, super się nim gra

#17 amadiasz

amadiasz
  • Użytkownik
  • 71 postów

Napisano 30 October 2013 - 10:18

Na bank będzie nerf, heimer solo triple robi z zonhya`s hourglass włączonym.

#18 peja

peja
  • Użytkownik
  • 345 postów

Napisano 30 October 2013 - 10:36

nadal useless

#19 Kofeinowy

Kofeinowy
  • Użytkownik
  • 263 postów

Napisano 30 October 2013 - 10:37

Na bank będzie nerf, heimer solo triple robi z zonhya`s hourglass włączonym.


Przed zmianami: Gófffno, dajcie mu baffa bo nyc nie robi!"

Po zmianach: "O jezu, alee OPPPP, nerf bo nie moge z nim wygrać (to nic ze gram jak noga i wchodze prosto w wieżyczki to nic)"

#20 bold

bold
  • Użytkownik
  • 309 postów

Napisano 30 October 2013 - 10:40

Bardzo mi się podobają zmiany w nim :) Wreszcie będzie można nim normalnie grać.
Dołączona grafika

#21 CeEmBe

CeEmBe
  • Użytkownik
  • 2031 postów

Napisano 30 October 2013 - 11:59

Ciekawe kiedy ujrzymy support heimy

Masz tak perfidny ton głosy jak jakiś skretyniały gimbus.

Wygrał

#22 TheAvalanche

TheAvalanche
  • Użytkownik
  • 223 postów

Napisano 30 October 2013 - 13:43

na jakim wy poziomie gracie? teraz zrobil sie wysyp heimerow. dzis gralem na niego na poziomie plat 2/3 i zadnego problemu nie mialem. ogolnie wydaje mi sie ze nadal kupa.
42987927 buffow dostanie ale to wciaz heimer xd

#23 Bagienny Golem

Bagienny Golem
  • Użytkownik
  • 418 postów

Napisano 30 October 2013 - 13:53

To jest to samo tylko ze znerfionym granatem, i jakimis pierdziawkami na wiezyczkach. No dobra rakietki jedyna pozytywna zmiana.
Dopoki nie zrobia tych turrecikow znacznie tankowniejszych(teraz sa jeszcze bardziej squishy) będzie syfem.
Dołączona grafika

#24 hardluckk

hardluckk

    Trochę rasista i może faszysta

  • Użytkownik
  • 793 postów

Napisano 30 October 2013 - 14:01

Dla mnie to oni go znerfili, ale muszę sam go jeszcze przetestować kilka razy zanim w 100% będę pewien.

fizz tez wymaga ogrania, ale nie az tyle co talon



#25 CeEmBe

CeEmBe
  • Użytkownik
  • 2031 postów

Napisano 30 October 2013 - 14:09

Ja widziałem jak tyrają nim już na dość wysokim elo więc nie wiem czy kupa. Wada że to dalej niemobilny klocek, ale dmg poszło do przodu.

Masz tak perfidny ton głosy jak jakiś skretyniały gimbus.

Wygrał

#26 Bagienny Golem

Bagienny Golem
  • Użytkownik
  • 418 postów

Napisano 30 October 2013 - 14:10

No bo taka jest prawda, wieżyczki sa jeszcze bardziej squishy niz wczesniej, ten rework to katastrofa jak w przypadku olafa.
Dołączona grafika

#27 Bagienny Golem

Bagienny Golem
  • Użytkownik
  • 418 postów

Napisano 30 October 2013 - 14:11

A ja wiem, że kupa. Ludzie myslacy beda niszczyc wiezyczki ktore postawi heimer a zwlaszcza teraz jak sa strasznie squishy beda niszczone nawet przez przypadek.
Dołączona grafika

#28 CeEmBe

CeEmBe
  • Użytkownik
  • 2031 postów

Napisano 30 October 2013 - 14:38

Można na to różnie patrzeć - bo teraz zamiast jednej armatki w sumie też słabej na 1 lvl ma 3, trochę dmg robią nawet jeśli mają wytrzymałość miniona. Granat może i trochę słabiej bije ale za to 100 razy łatwiej nim trafić, rakietki sam mówisz że są spoko, a ult w porównaniu z wcześniejszym shitem to bajka. DFG + ultowe rakietki i składasz każdego na skilla, turrety bronią Cię przed skillshotami m. in. Lee Sina, Dzidale itp, no a jako support ult + granat w teamfighcie wydaje się ciekawą opcją. Nie grałem nim zbytnio z ludźmi jeszcze ale myślę że teraz jest co najmniej "viable" w przeciwieństwie do tego czym był wcześniej bo całego bursta można było wywalić w moby.

Masz tak perfidny ton głosy jak jakiś skretyniały gimbus.

Wygrał

#29 Bagienny Golem

Bagienny Golem
  • Użytkownik
  • 418 postów

Napisano 30 October 2013 - 15:05

W sumie to cofam to co powiedziale, zagralem sobie normala dla testu i przyznam ze jestem pozytywnie zaskoczony, jakos ten dmg na granacie nie boli. Rakietki to cudeńko.


Jedyne czego do raju mi potrzebne to tankowatość wieżyczek.
Dołączona grafika

#30 jPaolo

jPaolo
  • Użytkownik
  • 3332 postów

Napisano 30 October 2013 - 16:09

Wieżyczki specjalnie znerfiono, by w teamfightach ludzie skupiali się na reszcie skilli.

Dołączona grafika


#31 MaxBluè

MaxBluè
  • Użytkownik
  • 363 postów

Napisano 30 October 2013 - 16:14

Postać spoko po reworku,dobrze że turrety nie działają już jak się jest gdzieś daleko,bo pushowałyby linię i traciłoby się sporo minionów. Rakietki cudowne,zaś granat dupy nie urywa,ale ten odpijający się jest całkiem wporzo w teamfightach. Ogólnie rework na plus,ale czuję nerfa na dmg z wieżyczek,a buffa d ich tankowatości.
[img]http://i.imgur.com/oIvDKLW.png[/img]
"Czasem warto zmienić się, by jakim jest się pozostać!"-Trzeci wymiar
"Audi multa, loquere pauca"-Nigdy nie usłucham (:
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić, i pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć"-Ernest Hemingway

#32 Cahir Highwind

Cahir Highwind
  • Użytkownik
  • 927 postów

Napisano 30 October 2013 - 16:22

Hmm, wieżyczki obecnie 2x do krzaków i jedna na linii, czy wszystko na linie i instapush?
Spoiler

#33 Traxus

Traxus
  • Użytkownik
  • 817 postów

Napisano 30 October 2013 - 16:58

Dzisiaj heimer w moim teamie 1/13 chyba trzeba banować żeby nikt z teamu tego nie brał.

#34 xKoziou

xKoziou

    Czerwony Ranger

  • Użytkownik
  • 648 postów

Napisano 30 October 2013 - 17:01

co maxujecie? i jaki build?

#35 Bagienny Golem

Bagienny Golem
  • Użytkownik
  • 418 postów

Napisano 30 October 2013 - 17:09

@Traxus
Pewnie ten heimer to jakiś wanna be oldsqlheimer player ktory nigdy heimera nie ruszal i gra bo rework.
Dołączona grafika

#36 Lubieepomidory

Lubieepomidory
  • Użytkownik
  • 294 postów

Napisano 30 October 2013 - 17:20

maxujecie q, czy w?

#37 YummyJellyTime

YummyJellyTime
  • Użytkownik
  • 2279 postów

Napisano 30 October 2013 - 20:53

r->q->w->e

Btw. Jeśli uważacie, że ten rework jest zły, przeczytajcie jeszcze raz opis skilli.

Wieżyczki są sporo lepsze niż były. W jakoś średnio mi się podoba. E świetny range spell ze slowem i stunem. A jego ult jest totalnie broken... Na 11 lvlu heimer z ult + w potrafi sieknąć ponad 1k ^^
Dołączona grafika

#38 Bagienny Golem

Bagienny Golem
  • Użytkownik
  • 418 postów

Napisano 30 October 2013 - 21:56

Lepsze pod względem dmg i ilości to racja, ale około 600 hp i jakieś 20 armora i magic resista to żart , padają na random aoe spella/ 1 hit adc.
Dołączona grafika

#39 Zielonek

Zielonek
  • Zasłużony
  • 1418 postów

Napisano 30 October 2013 - 21:59

Gralem rengarem na nim na topie..
Pushowal 24/7 a jungler mimo spamu nie przychodzil (jakby przychodzil, to za kazdym razem heimy by padal :P).. Ale jak już szlo all in, to padalismy obaj (zazwyczaj turrety dobijaly). Tak to farm fest był.. co zharassował, to wyleczyłem z W. Imo heimer nadal useless, bo musi pushowac zeby jakos zoutfarmic.

#40 Bagienny Golem

Bagienny Golem
  • Użytkownik
  • 418 postów

Napisano 30 October 2013 - 22:00

Ale jego zadaniem nie jest outfarmienie.
Dołączona grafika

#41 migjaell

migjaell
  • Użytkownik
  • 539 postów

Napisano 31 October 2013 - 13:41

Grałem nim na ARAMIE, bodajże 3 raz w histori. Po prostu MASAKRA. 1700 dmg z ulta na W? No spoko. Albo postawić w TF 3 wieżyczki + tą z Ulta to masakruje TF'y (jakoś enemy woleli tłuc champy niż wieżyczki :P ). No i to uciekanie które aktywuje wieżyczki [te powtórzenia], jak je dobrze rozstawisz, taka droga przez mękę dla przeciwnika ^^. No i stun, żeby wsadzić cały dmg z W. Jak dla mnie awesome.

<3 Jezus


#42 Szajni

Szajni
  • Użytkownik
  • 535 postów

Napisano 01 November 2013 - 19:43

Nerfic to gówno proszę. Moze i w tf jest useless, ale co z tego, skoro w fazie lane masakruje mida tak, że team jest praktycznie 4vs5? Ja jebie, co z tego ze rozwalam jego rakiety skoro i tak zaraz postawi nową?

Dołączona grafika

HEARTHSTONE
JBullet#2963


#43 Bagienny Golem

Bagienny Golem
  • Użytkownik
  • 418 postów

Napisano 01 November 2013 - 19:59

No właśnie, w tf USELESS,

FAza lane? Daj spokój jego wieżyczki padaja na 3 aa (XD) albo jednego random spella.
Dołączona grafika

#44 YummyJellyTime

YummyJellyTime
  • Użytkownik
  • 2279 postów

Napisano 02 November 2013 - 19:39

Teraz heimer może trzymać 3 wieżyczki naraz. Padną ci? Postaw nowe. Nie takie trunde.

ps. Obrażenia magiczne promienia: 50 / 75 / 100 / 125 / 150 (+50% mocy umiejętności)

Jakby wieżyczki stały dłużej, to by było broken :) Już to widzę, 3x laser za ok 500dmg do tego W i rakiety. Taki heimer by dawał radę 1v5 :)
Dołączona grafika

#45 Bagienny Golem

Bagienny Golem
  • Użytkownik
  • 418 postów

Napisano 02 November 2013 - 20:22

Nie, nie było by broken tylko przestało by być super UP
Dołączona grafika

#46 migjaell

migjaell
  • Użytkownik
  • 539 postów

Napisano 03 November 2013 - 15:21

Teraz heimer może trzymać 3 wieżyczki naraz. Padną ci? Postaw nowe. Nie takie trunde.

ps. Obrażenia magiczne promienia: 50 / 75 / 100 / 125 / 150 (+50% mocy umiejętności)

Jakby wieżyczki stały dłużej, to by było broken :) Już to widzę, 3x laser za ok 500dmg do tego W i rakiety. Taki heimer by dawał radę 1v5 :)


1 vs 3, Tłisted Trilajn, 3 wieżyczki + Super Wieżyczka z R + ZhnoyoRabbadon co jest tylko na tej mapie. A na Tower Dive to już w ogóle wtedy masz wyrąbane xD

<3 Jezus